WE ARE THE CAPTAIN HERE..IYE2 CAPTAIN!!

always be loved!

Tuesday, May 11, 2010

AKU dah ade KEKASIH!

assalamualaikum wbt..
waahhh...tengok2 title ni..aku dah ade kekasih!
jangan jealous eyh..mesti nak tau sape kan...mesti kata aku ni hipokrit kan sebab aku dah pernah kata"aku x nak bercinta @ bercouple"well..ade hikmahnya semua ni...before i introduce my love to all of you..let me describe betapa sempurnanya kekasih aku..sempurna sangat2 and xde sape pown yang sesempurna kekasih aku tu..

kekasih aku:

  • x pernah tinggalkan aku waktu aku berseorangan
  • selalu bagi kata2 motivasi pada aku
  • selalu bersembang ngan aku
  • x pernah marah2 aku
  • kalau aku salah..ditegur baik2
  • ceriakan aku bila aku sedih
  • menguatkan semangat aku tika aku rasa nak putus asa
  • selalu buat aku menangis
  • buat hidup aku lebih bermakna
  • janji nak jaga aku sampai syurga
  • janji nak bimbing aku ke jalan yang lurus
  • banyak lagi and semuanya betul!



nak tahu siapa?

ALLAH

..Allah lah kekasih aku..sebelum ni aku x sedar kehadiran Dia.. tapi Dia tu Maha Cinta..Maha Melihat..Maha Pemurah..Maha Memahami..segala galanya adalah untuk kehidupan akhirat yang kekal...aku malu nak bertemu Dia..dah banyak kali Dia ajak date...aku ni manusia..asyik x terlepas dengan nafsu dan lalai je...aku jarang sangat nak date ngan Dia..tapi Dia x pernah marah pown..x pernah mengeluh pown..x pernah abaikan apa yang aku minta... xpernah biarkan aku terkontang kanting sorang2..xpernah!!! ya ALLAH!! hebatnya cinta Dia pada aku yang hina ni...

aku malu..yang teramat malu pada kekasih aku..kadang2 aku rasa x layak pown dpat kekasih sesempurna ni..tapi Dia cakap kat aku..."kalau bukan cinta dari dan untuk Dia..siapa lagi yang paling layak? bukan ke cinta Dia adalah cinta yang abadi? bukan ke orang berebut2 nak berdamping dengan Dia? rendah diri memang perlu ada dihadapan Dia..sebab ape? sebab kau adalah seindah hiasan dunia iaitu wanita..sebab...kau ni adalah seorang manusia yang x pernah terlepas dari dosa...maka berdampinglah denganKu..agar kau Ku bimbing dan Ku jaga dari hawa nafsu dan godaan dunia dan syaitan!"

ahhh..aku terpana! sungguh ya Allah..cintaMu yang paling layak..cintaMu cinta hakiki!



1 comment: